За нас
С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 14 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.
Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!
За нашия централен офис:
Медия планьор (м/ж)
Какво ще правиш?
Като част от отдел Медии и дигитален маркетинг ще се занимаваш с планирането и координирането на медиите от класически тип: телевизия, радио, външна реклама, кино, преса, където ще следваш годишното медия и маркетинг планиране.
Твоите отговорности ще включват също:
• Активна комуникация с медийната агенция и с всички вътрешни отдели във връзка месечното планиране на медиите;
• Стриктно следене на спазването на месечната и годишна бюджетна рамка на всяка медия;
• Водене на преговори с външни за компанията контрагенти – медийна агенция, медии, доставчици на външна реклама и други;
• Извършване на активен седмичен, месечен, три-месечен и годишен post-buy мониторинг на активните в месеца кампании;
• Изготвяне на презентации за представяне на нови проекти;
• Следене на тенденциите на пазара и предлагане на възможности за оптимизации;
• Участие в годишни конкурси за медийна агенция и съпътстващата комуникация с медия одитор;
• Работа с вътрешни за компанията платформи за планиране, мониторинг и контролинг.
Какво очакваме от теб?
• Завършено висше образование;
• Над 3 години опит в медийна агенция, в частност планиране и преговори;
• Опит в координирането на външни доставчици;
• Цялостно разбиране за медийния пазар в България;
• Много добри координационни, презентационни и комуникативни умения;
• Готовност за учене, развитие и работа в динамична среда;
• Гъвкавост, инициативност и силни организационни умения;
• Ориентираност към резултати, аналитично мислене и работа в екип;
• Владеене на английски език на много добро ниво, познания по немски език ще се считат за предимство;
• Добра компютърна грамотност - MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint).
Какво ти предлагаме?
• Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
• Въвеждащо обучение;
• Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени часове;
• Допълнително здравно застраховане;
• Карта Мultisport на преференциална цена;
• 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
• Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
• Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
• Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
• Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
• Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
• Коледен и великденски бонус;
• Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации;
• Работно място – гр. София, Геритидж парк.
Кандидатствай онлайн сега!
• Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
• С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
• Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.
Лидл България гарантира
• Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
• Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
• Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство.
*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.